avatar Ten blog rowerowy prowadzi jacgol z miasteczka Poznań. Mam przejechane 20647.56 kilometrów w tym 5483.64 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.74 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy jacgol.bikestats.pl
  • Sprzęt Rockrider 8XC

do/z pracy

Piątek, 13 stycznia 2012 · dodano: 15.01.2012 | Komentarze 1

zbiór 5cio dniowy + wyjazd do Cykloturu.

I właśnie ten piątkowy wyjazd do Cykloturu od razu po pracy był szczególny.
Jadę sobie ścieżką rowerową wzdłuż ul. Polskiej i kawałek za Skiteam'em dostrzegam wycięty pas asfaltu - oczywiście - prostopadle do kierunku jazdy. Podrzucam przednie koło i przechodzi gładko, tylne zaś pieprznęło że aż mi się go szkoda zrobiło. Jadę dalej i nasłuchuję czy wszystko OK ale po 20 metrach okazało się że jednak nie - typowy snake.
Patrzę na licznik a tu 18:30, Cyklotur do 19tej czyli mam pół godziny, tylko że zero sprzętu przy sobie to będą musieli mi pożyczyć żebym do 19tej zdążył dętkę zmienić - jak nie to 1,5h z buta do domu...;). I tak w 10 minut dobiegłem... później kupiłem dętkę i łyżki, pożyczyli mi klucz i pompkę i wszystko na czas zrobiłem po czym z wiatrem w plecach pognałem do domu...:)