avatar Ten blog rowerowy prowadzi jacgol z miasteczka Poznań. Mam przejechane 20647.56 kilometrów w tym 5483.64 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.74 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy jacgol.bikestats.pl
  • Sprzęt Rockrider 8XC

czy to wieczór czy już noc

Poniedziałek, 9 stycznia 2012 · dodano: 09.01.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj nie miałem zamiaru wyciągać ścigacza ale wracając z pracy dostrzegłem suche nawierzchnie i miły chłodzik (2,5°C)...
Zjadłem, chwilę odsapnąłem a na WTK zapowiedzieli w nocy i jutro deszcz. To się wiele nie zastanawiałem i postanowiłem jednak karnąć się dookoła bloku.

Wychodzę po 20-tej a nawierzchnie już mokre, chociaż nie widać żeby padało. Normalnie to może i bym zawrócił ale właśnie wpieprzyłem całą paczkę płatków śniadaniowych a do tego półgodzinne przygotowania - koło, łańcuch, smarowanie, ubieranie...
Początkowo całkiem sprawnie mi się jechało i nie specjalnie padało, tylko takie tam pojedyncze krople, ale im dalej tym gorzej... Po godzinie już niewiele widziałem przez okulary a w butach "na zimne i mokre warunki" woda chlupała...

Wniosek taki, że po 20tej to już noc...
Ale suma smumarum dobrze mi się jechało (pewnie po tych płatkach...;) no i wiatru nie było