avatar Ten blog rowerowy prowadzi jacgol z miasteczka Poznań. Mam przejechane 20647.56 kilometrów w tym 5483.64 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.74 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy jacgol.bikestats.pl

Czerwiec, 2011

Przełęcz Karkonoska...

Poniedziałek, 13 czerwca 2011 · dodano: 19.06.2011 | Komentarze 1

... ZDOBYTA !!

rozjazdowo, ale jest to morderczy podjazd...
na szczyt docieram za klosiem i o koło przed josipem...

na zjeździe wykręciłem moją Vmax na rowerze, tarcze dostały koloru...

Zbyszek fotograf

w drodze na szczyt

photo by Marc

na szczycie

chciałoby się dalej pognać ...

Traska

• Podjazdy 2000m

MTB Powerade Karpacz 2011

Niedziela, 12 czerwca 2011 · dodano: 19.06.2011 | Komentarze 4

#8

drugi górski maraton i to podobno najtrudniejszy technicznie...

Kwaterunek w licznym gronie Poznańskich bikerów: Zbyszek, Maks, Marc, josip, młodzik, Michał (Stanley) oraz klosiu z Andrzejem gdzieś nieopodal.

W przeddzień pogoda cudna, no może trochę za ciepło ale będzie przynajmniej sucho - jak w Złotym...
O 5-tej rano ktoś w pokoju mówi że leje, patrzymy a tam strugi deszczu, ale dym !!! myśli nawet czy warto stawać na mecie w deszczu, ale jeszcze usiłuję zasnąć.
Koło 9-tej deszcz ustał, później giga ruszyło a nasza liczna grupa Megowców pojawiła się na stadionie. Tam spotkałem jeszcze Radka z Emedu i kilka innych osób. Rozgrzewka i do 3-ego sektora. Strategia jazdy w górach na ten sezon się nie zmieniła tzn. jechać swoje, żeby przejechać i nie mieć odcięcia !!
Startujemy !! Asfalt pod Wang jest całkiem niezłym pomysłem, jest szeroko, dosyć długo, peleton się rozciąga, co mocniejsi walą do przodu, pozostali ich gonią.

W pewnym momencie, od lewej Tomek z josipem do mnie: cześć, wsiadasz do pociągu Emedu ?? ale ja rezygnuję, nie chcę się spalić nim pod pierwszą górkę się dokulam, jadę swoje...
Ze znajomych nikogo nie widzę, napieram rozsądnie ale tętno przez pierwszą godzinę to ciągle koło 180 bpm. Gdzieś po drodze mijam Michała (Stanley), złapał gumę - nawet nie wiem kiedy mnie wyprzedził, trochę się tasujemy z Radkiem.
Z tego co widzę to na podjazdach inni mnie biorą a ja ich łykam na zjazdach - jak wystarczająco miejsca. Na jednym ze zjazdów przede mną prowadzą, a ja z założeniem - prawie wszystko jest do zjechania, jadę. Nagle przednie koło się blokuje między kamieniami a ja uskuteczniam lot nad kierownicą... trochę się poobdzierałem ale raczej cały, szybko wstaję, podnoszę rower i dalej na niego wsiadam, kulam się w dół ale nie mogę się w SPD'y wpiąć. Po 10 metrach znów koziołek.... powtórka z rozrywki, szybko wstaję, dosiadam byka, ten sam problem z SPD'ami i znów OTB.... 3 na jednym zjeździe...statystyka niezła a to dopiero początek trasy.
Dalej zaczyna kropić a później i padać - chociaż nie było gorąco....

Gdzieś dalej na zjeździe Grzegorz Napierała ustępuje mi miejsca, ja jadę i kolejne OTB, ale takie ładne, z długim lotem, bo i prędkość była większa... (to już dzisiaj czwarte..)

Trochę przed Chomontową wielokrotnie tasujemy się z josipem ale na podjeździe odchodzi w siną dal... Ja oczywiście na każdym bufecie nie patrzę na zegarek i pije 3 kubki powera + 1 wody, na ostatnim to nawet pomarańcze podjadłem gdzie GG mówił że już tylko 15km do mety i to z górki - byliśmy akurat u podnóża Chomontowej. Dla tej górki to mam pełen respekt, deptałem najwolniej jak mogłem czyli koło 6km/h, ale rozpraszany przez poprzeczne rynny i padający deszcz wyczekiwałem końca. Miałem wielką ochotę zejść i prowadzić ale wszyscy z przodu jak i z tyłu jechali no to i ja jechałem...Tam zauważyłem pierwszych dublujących nas gigowców.
40-ty km minął a ja już miałem wszystkiego dosyć. O końcówce z zakrętami w tzw. agrafkę już słyszałem, do pierwszego podjeżdżam wolniutko, chop i już po, myślę jak pozostałe też takie będą to je cykne z palcem.. podjeżdżam do drugiego, zakręt ze 170° plus różnica wysokości z metr, no i leżę...przynajmniej miękko było, wstaję i dalej, fotogram krzyczy "uwaga ostry zakręt" no ale było już za późno, rower zatrzymał się na drzewie, na nieopodal, wsiadam a tu łańcuch spadł...fuck!! musiałem na boku się zatrzymać i 2 mnie łyknęło..
Dalej 100 metrowy zjazd po mokrej trawie, jadę na obu hamulcach ale prędkość wzrasta nagle przednie koło się blokuje, puszczam oba hample, rower się prostuje ale pozwalam się wieść gdzie ma ochotę i wjeżdżam w wysoką trawę, później go opanowuję, zatrzymuję się przy ostatnim kamiennym zjeździe i sprowadzam - tak blisko mety nie chciałem ryzykować kolejnego OTB i z niewiadomym skutkiem.
Dalej ciąg dalszy trawiastej łączki i już asfalt, delikatnie pod górkę i w dół na stadion. Doszedłem tych dwóch co mnie cyknęli na agrafkach ale przy wjeździe na stadion jakiś samochód delikatnie zajechał mi drogę, było trochę piachu i musiałem się podeprzeć nogą, później do samej mety mordowałem się z wpięciem w Spd'a prawej nogi...

Na mecie jako trzeci z EMED'u za Wojtkiem i Tomkiem !!!

pierwszy rozjazdowy odcinek na rozciągnięcie peletonu

za Radkiem...

na trasie...

na mecie dwóch pierwszych Megowców EMED'u

Wojtek (josip) i Tomek

maszyna nie zawiodła, pomimo licznych wywrotek...

a tak wyglądałem po dotarciu na metę

Trasa

po mnie dojechali: Radek, Michał, Marc, Maks,...Zbyszek

to już czwarty maraton pod banderą Emed'u i czwarty raz punktuję w klasyfikacji mega !!

Dzięki chłopaki za świetną zabawę i towarzystwo !!

Wyniki MEGA
czas : 4:26:55
open 207/416 (w pierwszej połowie :)
M3 75/160
Punkty: 239,05 (49/M3) sektor 3

Hz - 5% 0:12
Fz - 29% 1:20
Pz - 65% 2:58

Piątek, 10 czerwca 2011 · dodano: 10.06.2011 | Komentarze 1

noga średnio podaje ale mam nadzieję że po tygodniu regeneracyjnym, chociaż do mety w Karpaczu dojadę..:)

Wtorek, 7 czerwca 2011 · dodano: 07.06.2011 | Komentarze 2

+ Malta

Maraton Mosina - pogibicować

Niedziela, 5 czerwca 2011 · dodano: 07.06.2011 | Komentarze 0

chłopaki trochę pocisneli po piachu w tą gorączkę ...

• Kalorie 1994kcal
  • Sprzęt Kross Mountain city

pokręcenie w tlenie z objazdem maratonu w Mosinie

Sobota, 4 czerwca 2011 · dodano: 04.06.2011 | Komentarze 1

wczoraj popiwkowałem to dzisiaj z bólem głowy wstawałem, no i jeszcze po samochód miałem jechać...

Najpierw w miasto użytkowo (żele, smar...) później skierowałem się na południe i nie wiedzieć kiedy znalazłem się w Plewiskach. No to pomyślałem żeby jeszcze wieżę w Szreniawie zobaczyć bo nigdy nie widziałem... A tam napotkałem strzałki gogolowe i tak po sznurku do kłębka pętelkę spokojnym tempem dziabnąłem. Jak dla mnie to trasa oznakowana zadowalająco - przy spokojnym tempie - ale przy jeziorze Jarosławieckim jutro może być kiepsko, bo chodzą tam z ręcznikami i strzałki zrywają.
Myślę, że pierwszy korek będzie jak z Osowej na prostej w piachu matki z dziećmi się zakopią i zaczną przewracać, później to już tylko trochę piachu - no i kurzawa będzie nieprzeciętna jak peleton przejdzie, do Szreniawy nuda - z wyjątkiem singielka nad J. Jarosłąwieckim. Od Szreniawy to już prawdziwy WPN, ze sporym kawałkiem po Greiserówce.
Ja się nie wybieram - zbieram siły na Karpacz bo wycyckany jestem - ale momentami ochota mnie nachodziła. Namiastka pętelki XC w ośrodku Wielospin całkiem fajna mi się wydała - jedyne miejsce gdzie trochę hamulce można rozgrzać...

Powodzenia startującym, postaram się podjechać żeby pokibicować !!

oznakowanie trasy...

Hz -46% 1:29
Fz -47% 1:30
Pz -3% 0:06

Kategoria weekendowo

Piątek, 3 czerwca 2011 · dodano: 03.06.2011 | Komentarze 0

pokręcenie

Czwartek, 2 czerwca 2011 · dodano: 02.06.2011 | Komentarze 3

Rataje-Luboń-Szlak Nadwarciański-Puszczykowo-Mosina-Osowa Góra- Puszczykowo-Luboń-Rataje.

Szlak Nadwarciański przejezdny !! chociaż dużo piachu...
powrót pod wiatr na lampkach, ścieżką wzdłuż drogi Mosina-Poznań