avatar Ten blog rowerowy prowadzi jacgol z miasteczka Poznań. Mam przejechane 20647.56 kilometrów w tym 5483.64 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.74 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy jacgol.bikestats.pl
  • Sprzęt Rockrider 8XC

wieczorny przelot

Środa, 28 grudnia 2011 · dodano: 28.12.2011 | Komentarze 1

południowo wschodnia pętelka....

dzisiaj przypomniało mi się jak wczoraj jadąc słuchałem radia Eskarock z tematem głównym "jak zgubić świąteczne kilogramy"... Przejeżdżając pod latarnią zerknąłem na mój pulpit i pomyślałem że jakby do mnie zadzwonili to bym wiedział co powiedzieć jadąc 29km/h i tętnie 177...:)

traska

Kategoria Dookoła bloku

klosiu
| 19:19 czwartek, 29 grudnia 2011 | linkuj Hehe. Swoją drogą, zbytnie wsłuchiwanie się w tzw media może zaskutkować trwałym zwarciem w czaszce. Przed świętami pitolą o żarciu, po świętach o odchudzaniu, jak jest mokro, źle, jak sucho, źle, jak śnieg, źle, jak nie ma śniegu, to że by się przydał, bo co to za święta bez śniegu, więc znów źle :D. Itp, itd. Nie ogarniam tego czasem rozumem ;).

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa knree