avatar Ten blog rowerowy prowadzi jacgol z miasteczka Poznań. Mam przejechane 20647.56 kilometrów w tym 5483.64 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.74 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy jacgol.bikestats.pl

rowerem teściowej

Wtorek, 27 grudnia 2011 · dodano: 28.12.2011 | Komentarze 4

wyjeżdżając na święta nie zabrałem roweru bo miała być kiepska pogoda, padać albo mrozić i sól mieli sypać ... ale było jak było. Na po-świętach umówiłem się z mechanikiem samochodowym, wrzuciłem na pakę rower teściowej - damka z demobilu typu holender o dobrze zapowiadającej się nazwie EXPRESS - i pojechałem.
Samochód zostawiłem i ruszyłem w 9cio kilometrowy powrót pod wiatr. Pozycja na rowerze oczywiście pionowa, za każdym mocniejszym depnięciem czułem jak kierownica odchyla się chyba z 10mm (taka sztywność roweru) a ponadto nie chciałem zarżnąć rumaka teściowej i nie wspomnę że strój kolarski został w domu...
Po południu jechałem odebrać samochód ale z wiatrem to już inna bajka, jechałem wyprostowany jak żagiel...
Rower przeżył, chociaż pewnie zawału dostał i pierwszy raz z takimi prędkościami jechał...:)

Kategoria Dookoła bloku

teściowa | 10:29 poniedziałek, 2 stycznia 2012 | linkuj Rower teściowej dostał zawału, a teściowa pozdrawiam
jacgol
| 21:46 środa, 28 grudnia 2011 | linkuj Marcin - właśnie do wysokiej kadencji się nadają, powyżej 100 w rezonans nie wpadają tylko delikatnie trzeba naciskać na pedały..;)

Maks - na rowerze ty i bym dystansik główny cyknął ale na nogach to raczej nie - kolana mi siadają i wolę je oszczędzać na rowerek :)
Maks
| 21:00 środa, 28 grudnia 2011 | linkuj Może się wybierzecie na Bieg Sylwestrowy ?
z3waza
| 18:54 środa, 28 grudnia 2011 | linkuj Wiara zimą na fajnych sprzętach pomyka :)
Ja mam na działce takiego Jubilata (uwieczniony zresztą na moim awatarze) jak nim deptam to też wrażenie jest niezłe - rower gnie się na boki - nie jest chyba dostosowany do wysokiej kadencji :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa osise