avatar Ten blog rowerowy prowadzi jacgol z miasteczka Poznań. Mam przejechane 20647.56 kilometrów w tym 5483.64 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.74 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy jacgol.bikestats.pl
  • Sprzęt Kross Mountain city

pierwsze koty za płoty 2011

Wtorek, 11 stycznia 2011 · dodano: 12.01.2011 | Komentarze 3

Noworoczne choróbsko uziemiło mnie na 3 tygodnie bez roweru, ale nowy sezon czas zacząć !!!

Pogoda dopisuje, mrozy odpuściły to i można do pracy się wypuścić na rowerze. Co prawda byłem trochę głodny ale w drodze powrotnej postanowiłem zakręcić kółeczko po mieście aby zobaczyć czy coś się zmieniło ale poza stopniałym śniegiem i piachem na wszystkich ścieżkach - bez zmian.
Kręciło mi się całkiem nieźle, bez szaleństw ale po godzinie na 4km przed chatą ktoś mi wtyczkę z prądem wyjął. Ogólna niemoc nóg, nie byłem w stanie przekroczyć 20km/h i to wszystko ze średniej tarczy - porażka. Po głowie już mi chodzi Murowana 10 kwietnia ale z taką kondycją to nawet mini nie skończę.
Nie pozostaje nic jak przydusić przez te 3 miechy, tylko żeby pogoda pozwoliła ...