avatar Ten blog rowerowy prowadzi jacgol z miasteczka Poznań. Mam przejechane 20647.56 kilometrów w tym 5483.64 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.74 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy jacgol.bikestats.pl
  • Sprzęt Kross Mountain city

Rataje-Zielonka-Murowana-Naramowice-Rataje

Sobota, 25 września 2010 · dodano: 26.09.2010 | Komentarze 4

Pierwszy "trening" z próbą maksymalnie długiego przejazdu w drugiej strefie. Jako że ciągle mam Karmy na obręczach, to zdecydowanie wolę teren niż "buczący" asfalt.
Padło na Puszcze Zielonkę - czerwony szlakiem od Czerwonaka do Skoków a powrót do rozpatrzenia na miejscu.
Zaczęło się kiepsko, już w Czerwonaku nie mogłem znaleźć szlaku a później było tak samo - ciągłe gubienie i próba wrócenia na "czerwony" - chyba na przewodnika się nie nadaję... Dociągnąłem tak do Zielonki gdzie zdecydowałem się na powrót, bo i zaczęło się robić chłodno i już to ciągłe szukanie mnie znudziło. Wcześniej podjazd pod kultową Dziewiczą - na 3/4 stanąłem (stąd mój puls max..) - ale że w tym roku zacząłem zabawę w maratonach to z buta nie chciałem pchać (tym bardziej na lekkim treningu) - także po kilkukrotnych próbach udało mi się dosiąść rower i dokręciłem na szczyt.
Z ciekawszych rzeczy to wdziałem sarnę no i już liście mocna się sypią.

A z pulsem to tak jak zwykle... jak tylko spuszczałem oko z pulsaka to zaraz 3 brzęczki, każdy podjazd (nawet asfaltowy) 3 brzęczki a po V średniej widać że się nie spieszyłem, i do tego ciągłe zatrzymywanie i wyciąganie mapy...
Dnia następnego miało nie być zakwasów a tu ... większe niż po Michałkach. No nic dzisiaj jeszcze piłka i poniedziałek/wtorek z głowy...

Przerwa na batonik...

Co do wszystkich porad związanych z moim HRmax to na jesieni chyba się wybiorę to lekarza, bo się naczytałem w internecie o anomaliach sercowych występujących w kolarstwie...

HZ - 15%
FZ - 48%
PZ - 31%

AVGCAD - 71

Kategoria Dookoła bloku

KeenJow
| 20:58 wtorek, 28 września 2010 | linkuj Pooglądaj coś bardziej ekscytującego... ;) Jak oglądam obrady sejmu to spada mi do 30, a jak patrzę na "M jak miłość" to leci ze 240 ;))))
jacgol
| 18:53 wtorek, 28 września 2010 | linkuj KeenJow - przed telewizorem mam 60, także jakby połowa sportowca ...
KeenJow
| 16:26 niedziela, 26 września 2010 | linkuj Puszcza Zielonka utwardzona jest super. Lubię tamtejsze ścieżki, a na pewno wszystkich jeszcze nie objechałem. Jeżdżę z mapą, ale szlaków pieszych trudno się trzymać, lepiej wypadają rowerowe, których jest tam podobno ponad 200km. Co do serducha, na pewno warto się przebadać, ale nie nie ma się co bać na przyszłość, a tym bardziej rad z blogów wyczytywać i to zawodowych kolarzy. Sportowcy normalny puls mają 120 ;))
mlodzik
| 14:39 niedziela, 26 września 2010 | linkuj W Puszczy Zielonce idzie się pogubić, to wiem. Nie ma co polegać na trasach, ponieważ dawno nikt ich nie odświeżał. Ja znam w większości te ścieżki, więc zawsze jeżdżę na oko. Kiedyś kolega chciał przyjechać do mnie z Komornik i jechał przez Biedrusko i Murowaną, miał mapę ścieżek i próbował nimi dojechać do Tuczna, ale szklak wciąż się urywał i krążył jak idiota. W efekcie po rozmowie telefonicznej ze mną udało mu się do mnie dotrzeć, ale było już tak późno, że nawet za bardzo nie zdążyliśmy pogadać :)
Wysoki masz swój HR max. Bardzo wysoki. Odnośnie serca ja też się już nasłuchałem, że trzeba się zbadać i również wkrótce to zrobię. Mi na razie max udało wyciągnąć 184.
Pozdrawiam.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dzieu