avatar Ten blog rowerowy prowadzi jacgol z miasteczka Poznań. Mam przejechane 20647.56 kilometrów w tym 5483.64 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.74 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy jacgol.bikestats.pl
  • Sprzęt Rockrider 8XC

wiatr na wykończenie...

Niedziela, 26 lutego 2012 · dodano: 27.02.2012 | Komentarze 0

Sucho, słonecznie, trochę chłodnawo, no to na asfalcik.

Nie załapałem się na mocny pociąg o 10tej spod źródełka no to wyruszyłem w podobnym kierunku o 12tej ale z zamiarem troszkę mniejszej pętli.
Od Gowarzewa do Kórnika to lekką pytką trzy dyszki nie schodziły z budzika, wiatr w plecy, dalej z mocnymi podmuchami boczno czołowymi do Rogalinka już tak ciekawie nie było, ale po skręcie na Poznań total wmordewind. Na szczęście droga prowadzi lasami to tragedii nie było ale w połączeniu z zimnym wiatrem przemarzłem do tego stopnia że dojeżdżając do Starołęki miałem już wszystkiego po dziurki w nosie...
Fakt, że dawno nie pedałowałem dłużej niż dwie godziny (żadnych przystanków nie robiłem) ale myślę, że moje zamiary górskiego giga, przynajmniej na początku sezonu są zagrożone...

Fajnie, że w końcu udało mi się w słońcu trochę pokręcić, dla mnie zima może już się skończyć ..:)