avatar Ten blog rowerowy prowadzi jacgol z miasteczka Poznań. Mam przejechane 20647.56 kilometrów w tym 5483.64 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.74 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy jacgol.bikestats.pl
  • Sprzęt Rockrider 8XC

remont szlaku..

Sobota, 10 grudnia 2011 · dodano: 12.12.2011 | Komentarze 3

..Nadwarciańskiego.

Po dosyć ubogim śniadaniu wybrałem się koło południa do BCM'u szlakiem Nadwarciańskim a tu remont na dobre. Pierwszy mostek w remoncie (fotka poniżej), drugi także - byli robotnicy to i nie chciałem focić, a trzeci jest w dobrym stanie... chyba resztki tegorocznego budżetu wykorzystują.
Po oddaniu ciuszków do cerowania (po ostatnim chodnikowym glebieniu) udałem się WPN'em na Osową gdzie budują punkt widokowy, później na Kociołek i jakieś chęchy po czym wyjechałem na czerwonym, później Greiserówką do Komornik, Górczyn, Cyklotur (przymiarka butów zimowych) i domek.
Na powrocie już byłem mocno głodny i zmarznięty a w sumie to chyba w hipoglikemie wpadałem... dawno takiego wyłączenia prądu nie miałem ... ale nie zabłądziłem :)
Ogólnie to widzę że na asfalcie jeszcze tempo trzymam ale na terenowych interwałach to już cieniutko jest...