avatar Ten blog rowerowy prowadzi jacgol z miasteczka Poznań. Mam przejechane 20647.56 kilometrów w tym 5483.64 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.74 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy jacgol.bikestats.pl
  • Sprzęt Rockrider 8XC

Poznań - Obrzycko

Niedziela, 26 czerwca 2011 · dodano: 27.06.2011 | Komentarze 2

weekendowa wyprawa w towarzystwie : josipa, Marc'a, Wojtka oraz Zbyszka

trasa wcześniej wytyczona i przygotowana przez naszego inicjatora - josipa.
Do Starczanowa tempem rozgrzewkowym z chwilami mocniejszych depnięć gdzie dołącza do nas Zbyszek i zaczynamy mocniej kręcić. Nasz koń pociągowy - josip - narzuca niezłe tempo, dajemy mocne zmiany ze Zbychem, chociaż za Obornikami ten ostatni już się nie wychylał, Marc i Wojtek raczej nie są chętni do przejęcia pałeczki lidera... W Kiszewie popas a kolejny postój w Zamku pod Obrzyckiem.

postój w Kiszewie

made by Marc

zamek pod Obrzyckiem

Powrót początkowo spokojniejszy, od Szamotuł już nie wychodzę na prowadzenie, cały ciężar naszych rowerów bierze na siebie josip czym po raz kolejny udowadnia swój maratonowy rodowód. Na dojeździe do Rokietnicy już zdecydowanie czuję brak mocy (trzymam ogon) gdzie wybudza się Marc z Wojtkiem i zaczynają ciągnąć... W Kiekrzu jednak nas opuszczają i walimy przez Rusałkę we trójkę...

Towarzystwo dopisało, pogoda dopisała, Fajny wypad !
w całej wycieczce raczej rzadko 3 schodziła z budzika...
(najdłuższy kawałek w tym roku...)

Hz - 27% 1:26
Fz - 46% 2:26
Pz - 24% 1:17

KeenJow
| 19:30 środa, 29 czerwca 2011 | linkuj Ładna trasa, ładna średnia, przydałaby się jakaś ładna towarzyszka do towarzystwa ;)
josip
| 19:15 środa, 29 czerwca 2011 | linkuj Jaki tam maratonowy rodowód - ja się dopiero drugi sezon tak na poważnie ścigam, ledwo 15 maratonów w portfolio i ledwo połowa stawki w kategorii, zazwyczaj.
Aha, dzięki, że mi zwróciłeś uwagę na to bezsensowne machanie piętą góra-dół! Staram się to teraz kontrolować i naprawdę lepiej mi się kręci.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dzieu