avatar Ten blog rowerowy prowadzi jacgol z miasteczka Poznań. Mam przejechane 20647.56 kilometrów w tym 5483.64 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.74 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy jacgol.bikestats.pl
  • Sprzęt Kross Mountain city

pomaratonowa setka

Sobota, 18 czerwca 2011 · dodano: 19.06.2011 | Komentarze 3

Cały dzień zamulałem między łóżkiem, kanapą a kuchnią i nie miałem specjalnie pomysłu na sobotni wyskok, to postanowiłem urwać kawałek tortu z poznańskiego pierścienia i po 16-tej wyposażony w lampki opuściłem rodzinne gniazdko.

Trasa:
Rataje-Puszczykowo-Mosina -> (PP) -> Kiekrz- kółko na Strzeszynku-Wilczak-Rataje

wiatr południowy i do Mosiny ciężko było się rozpędzić. Na wysokości Lubonia komarek mnie wyprzedził i jak się oddalił na jakieś 10-15metrów przypomniał mi się wpis klosia jak to skutera ścigał, to zablokowałem amora i w pościg. Doszedłem go z niemałym trudem i do przejazdu kolejowego w Łęczycy na kole mu siedziałem - prędkość 42km/h...

Przy źródełku rodzinne ognisko bikerów na składakach...

W Lusówku się pomyliłem i zamiast w lewo skręciłem w prawo -> 5km nadrobiłem.

Na Strzeszynku spotkałem KeenJow'a, zrobiliśmy pętelkę spokojnym tempem z nowym singielkiem odkrytym przez KeenJow'a i ruszyliśmy w stronę miasta.

Generalnie jestem zadowolony z wyjazdu, bo oprócz postojów przymuszonych (światła, przejazd kolejowy...) zatrzymałem się tylko 2 razy: na kontrolę mapy i uzupełnienie płynów w Kiekrzu (założenie rękawków)....

Po górskich wypadach noga podaje !!