avatar Ten blog rowerowy prowadzi jacgol z miasteczka Poznań. Mam przejechane 20647.56 kilometrów w tym 5483.64 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.74 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy jacgol.bikestats.pl
  • Sprzęt Kross Mountain city

sobotni rozjazd

Sobota, 15 stycznia 2011 · dodano: 15.01.2011 | Komentarze 4

Wczoraj umyłem, wyczyściłem i nasmarowałem rowerek, to dzisiaj pojechałem go na nowo usmarować ..
Zaplanowałem jazdę w drugiej strefie, nawet jakby znaczyło to telepanie się 20km/h wokół bloku. Ale ku mojemu zdziwieniu całkiem nieźle mi szło i zapuściłem się poza granice miasta. Uświadomiłem sobie moją "dobrą dyspozycję" dopiero w Borówcu jak obrałem kierunek powrotny....- wiatr (jak dla mnie to kielecki ;).
Nie pozostało nic innego jak zrzucić na średnią tarczę, przykleić czoło do kierownicy i pilnować tętna - na wzniesieniu schodziłem do 17km/h... co widać na wyższej niż zwykle kadencji.
Mimo że nie padało to jezdnie jeszcze pozostają mokre z kałużami, to i wróciłem z mokrymi ochraniaczami, butami i skarpetami...

Po tych jazdach bez śniegu to za zimą już wcale nie tęsknię a i za dnia jednak lepiej się pedałuje.