avatar Ten blog rowerowy prowadzi jacgol z miasteczka Poznań. Mam przejechane 20647.56 kilometrów w tym 5483.64 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.74 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy jacgol.bikestats.pl
  • Sprzęt Kross Mountain city

Rataje-Puszczykowo-Rataje

Wtorek, 7 września 2010 · dodano: 07.09.2010 | Komentarze 3

Tak dla lepszego obiegu krwi...
Ambitnie zakładałem Osową (jak Marc często robi) ale jadąc wzdłuż Warty natknąłem się na nieprzejezdny mostek i straciłem zapał a poza tym jak już wyjechałem z lasku w Puszczykowie to była 19:30 i jakoś szybko ciemno zaczęło się robić, to zakręciłem pętelkę i ścieżką wzdłuż drogi wróciłem do domu...

AVGCAD-76

Kategoria Dookoła bloku

KeenJow
| 18:34 środa, 8 września 2010 | linkuj Szlak nadwarciański ? Niech puszczą tamtędy maraton to pewnie na mnie padnie sprawdzenie głębokości tej rzeki ;)
Fajna traska, ale o 19.30 ja już prawie nic nie widzę, trzeba zainwestować w latarnie, albo cuś...
jacgol
| 08:44 środa, 8 września 2010 | linkuj też próbowałem, ale zachwiałem się zaraz na początku i stwierdziłem że kąpiel nie jest warta przejażdżki, następnym razem będę bardziej konsekwentny ....
dzięki
Marc
| 20:56 wtorek, 7 września 2010 | linkuj A Marc nie odpuszcza przez jakieś tam zawalone mostki http://photo.bikestats.eu/zdjecie,119509,przeprawa-przez-rzeczke.html :-P
BTW - gratuluję wyniku w niedzielnym maratonie.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa pokoj