Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi jacgol z miasteczka Poznań. Mam przejechane 20647.56 kilometrów w tym 5483.64 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 23.74 km/h i się wcale nie chwalę.
Suma podjazdów to 29462 metrów.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy jacgol.bikestats.pl
  • DST 18.82km
  • Czas 00:40
  • VAVG 28.23km/h
  • VMAX 38.76km/h
  • Sprzęt Kross Mountain city
  • Aktywność Jazda na rowerze

Wieczorna rundka

Wtorek, 24 sierpnia 2010 · dodano: 24.08.2010 | Komentarze 8

sprawdzenie napędu po wymianie klamkomanetki.

AVGCAD-80


Kategoria Dookoła bloku



Komentarze
Maks
| 20:31 środa, 25 sierpnia 2010 | linkuj Jacek - Prawidłowo:
Wpierw ustaw sobie maksymalne wychylenia (śruba mocująca linkę odkręcona - linka luźna) łańcuch z tyłu na najmniejszej a z przodu na największej zębatce wyrównaj łańcuch (śrubki wychylenia) musi być w idealnej linii. Odkręcasz o 2 obroty pokrętło mocujesz linkę (Pamiętaj o manetce aby była dobrze ustawiona) naciągasz linkę przykręcasz śrubę i ustawiasz górne wychylenie a następnie to już są ustawienia linki pół obrotu pokrętłem i przerzucanie.
jacgol
| 20:14 środa, 25 sierpnia 2010 | linkuj nakrętkę mam wkręconą na maxa - przy zakładaniu linki zostawiłem sobie luz na regulację ale już go wykorzystałem - gdy ją wykręcam to łańcuch w ogóle nie chce spadać niżej. Mam wrażenie że jeszcze z 1/4 obrotu należałoby popuścić ale nie mam z czego...
Właśnie rozkułem łańcuch (dzięki Zbychu za skuwacz !) do gruntownego czyszczenia, jak założę to jeszcze pokombinuję ale rzeczywiście nad pancerzem się zastanawiałem chociaż muszę jeszcze zainwestować w "obcęgi"...
Maks
| 19:50 środa, 25 sierpnia 2010 | linkuj Jeśli: "twardo" spada na mniejsze zębatki - To na 100% wina pancerzy. Generalnie ja pancerze kupuje z metra i sobie przycinam jako że pancerze kupuje najtańsze bo często wymieniam. Jak wymieniłeś linkę to musisz wymienić pancerz nie czyści się pancerza to jest bez sensu metr pancerza kosztuje: 6 końcówek po 60gr - 3,6zł + 2m pancerza - 12zł = 15,60 zł. Poza tym zbyt mocno wykręciłeś nakrętkę jak masz taki efekt przy założeniu że pancerze są czyste. Zawsze po regulacji (przekręcenia nakrętki sprawdź przełożenia oraz naciągnij i puść kilka razy linkę. Dobra regulacja trochę czasu zajmuje ale później praktycznie wszystko chodzi jak złoto i nie trzeba poprawiać ;).
jacgol
| 19:33 środa, 25 sierpnia 2010 | linkuj drobna regulacja linki wystarczyła, trochę "twardo" spada na mniejsze zębatki ale na większe wchodzi elegancko a sprężyna już swoje przejechała...
linka nowa - razem z manetką, pancerze stare ale przeczyszczone a z rady kolegów zawsze skorzystam.
Maks
| 11:22 środa, 25 sierpnia 2010 | linkuj Wygląda mi to na kiepską regulację (przy założeniu że sprężyna jak jak się naciąga to wchodzi na największą zębatkę). A "Dobrzy" to dużo powiedziane ;)
KeenJow
| 11:08 środa, 25 sierpnia 2010 | linkuj Jak ciężko wchodzi, to możesz mieć pancerze zabrudzone. Może wymiana linek by pomogła ? Krzysztof i Zbyszek są dobrzy w przeglądzie serwisowym, to może Ci podpowiedzą...
jacgol
| 09:47 środa, 25 sierpnia 2010 | linkuj wszystko asfaltem a poza tym kiepsko wchodzi na większe tarcze także grzałem na małej...;)
KeenJow
| 08:18 środa, 25 sierpnia 2010 | linkuj Niezła średnia, dobra ta manetka...;)
Komentuj

Imię: Zaloguj się · Zarejestruj się!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa idzaj
Można używać znaczników: [b][/b] i [url=][/url]